Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ked | użytkownik

imię i nazwiskood 2004 w tym portalu adresDolnyśląsk zarejestrowany01.06.2004 @18:50:32 ostatnio na stronie04.02.2013 @00:02:08

O mnie poniżej:

_______________ http://www.fotograficznie.eu
___________________http://www.krupiński.eu

ten serwis jak nasza klasa przemija...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze3811 posty na forum4

komentarze
~ked    12.10.2004 @01:22:41
Ciesze sie ze sie podobaja moje parace, lubie sprawiac ludziom radosc moimi pracami to mnie uszczesliwia i dzieki za pozdrowienia z walbrzycha, Rowniez pozdrawiam, z braku czasu nieprzyjrzalem sie Twoim pracom zrobie to w najblizszej wolnej chwili, mam troszke nowych ciekawych fotek z tego weekendu lecz nawet niemam czasu ich wystawic, ale to juz niebawem nastapi .
~RaGe    11.10.2004 @02:12:57
Kurcze czemu ja się tu wcześniej nie wpisałem Pozdro dla człowieka digartowca z Wałbrzycha Świetne prace
~ked    04.10.2004 @01:19:11
Kurcze ale sie opuscilem , no nic ale i tak tu nic niepisze wszytkie wpisy wiadomo kiedy zostaly wpisane, ale to mile, ale jak wszytko mile szybko sie konczy wiec dozobaczenia wszytkim za rok .
~Izabela    24.09.2004 @22:53:43
Z okazji Urodzin życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia
i wszystkiego najlepszego.
_______

Pozdrawiam =]

~anilewe    24.09.2004 @21:19:20
wszystkiego, o czym marzysz
_______
moja strona domowa http://ewelinazasada.prv.pl
zapraszam
~KelleR    24.09.2004 @15:29:36
wszystkiego najlepszego
~Fixxxer    24.09.2004 @15:13:23
Wszystkiego najlepszego!
_______
"Nie pozostawaj na zawsze takim, jakim jesteś, lecz staraj się wznieść ponad siebie"


~theF    24.09.2004 @13:26:26
Hm.Nie dość, że śwetne foty, to jeszcze NAJLEpSZE ZYCZENIA. Hah Pozdrawiam
_______
:: defactory
streetart urban photography
http://www.def.vel.pl
http://www.fabryczny.prv.pl
~ked    21.07.2004 @21:13:33
niestety tu nikt nigdy niezaglada :D.
~frytka    12.06.2004 @18:43:52
pozdrowienia, znowu pierwsza:d
_______
"Nigdy nie obawiaj się doskonałości. Nigdy jej nie osiągniesz" [ Salvador Dali]
Poprzednia strona 1 ... 34 35 36 37
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt